ظروف بسته بندی

پیشرو صنایع موفقی با بیش از 20 سال سابقه تولید ظروف بسته بندی در کشور، دارنده گواهینامه های تولید بین المللی، توانسته اعتماد بازار های ایران و کشور های همسایه را جلب کند.

تولید کننده ظروف بسته بندی

اگر شما هم صاحب یک رستوران، کافی شاپ، لبنیاتی و … می باشید، حتما نیازمند ظروف بسته بندی یکبار مصرف هستید. پیشرو صنایع موفقی تولید کننده انواع ظروف بسته بندی یکبار مصرف در کشور می باشد. ظروف تولید شده توسط کارخانه یکبار مصرف موفقی از کیفیت بالا و طراحی زیبایی برخوردار است.

پیشرو صنایع موفقی همواره در تلاش بوده تا بهترین کیفیت و طراحی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد تا از خرید و استفاده این محصولات رضایت کامل را داشته باشند. شما میتوانید نمونه ظرف های بسته بندی تولید شده توسط کارخانه را در سایت مشاهده کنید. همچنین درصورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به راحتی با ما تماس بگیرید.

ظروف بسته بندی شیک

ظروف بسته بندی شیک به عنوان یکی از عوامل مهم در حفظ و ارتقای کیفیت محصولات، از اهمیت بسیاری برخوردارند. استفاده از ظروف بسته بندی شیک، علاوه بر ایجاد جذابیت برای محصولات، می‌تواند به نگهداری و حفظ طولانی مدت آنها کمک کند. پیشرو صنایع موفقی با به کار گیری بروزترین تکنولوژی ها و طراحی های مدرن سعی کرده تمام ظروف مجموعه خود را شیک و جذاب تولید کند.

آدرس کارخانه

استان تهران، شهریار، باغستان، شهرک صنعتی باباسلمان، خ صنعت، انتهای بن بست احدی، سمت راست، پلاک 7

 

آدرس شو روم

استان تهران، شهریار، باغستان، شهرک صنعتی باباسلمان، خ صنعت، انتهای بن بست احدی، سمت راست، پلاک 7

 

ظروف بسته بندی مواد غذایی

ظروف بسته بندی مواد غذایی یک عنصر بسیار مهم در توزیع، سرو و نگهداری انواع خوراکی و غذا محسوب میشود. این ظروف تاثیر زیادی بر کیفیت و امنیت محصولات غذایی دارند. یکی از اصلی‌ ترین انواع ظروف بسته بندی مواد غذایی، ظروف پلاستیکی هستند. این ظروف معمولا از پلی‌اتیلن پلی استایرن و… تولید میشوند. هر چه کیفیت ظرف بسته بندی مواد غذایی بهتر باشد قطعا تازگی و بهداشتی بودن محتوای داخل ظرف بیشتر میشود.

ظروف بسته بندی خشکبار

معمولا برای بسته بندی خشکبار از ظروف خشکبار و تنقلات استفاده میشود. هرچه شما بهتر محصولات خود را بسته بندی و به مشتری ارائه کنید، اعتماد مشتریانتان به شما بیشتر میشود. علاوه بر افزایش حس اعتماد، رضایت مشتریان از نحوه ارائه محصولات نیز بیشتر میشود. درصورتی که شما صاحب خشکبار فروشی هستید میتوانید از باکس 6 خانه، 7 خانه و یا 8خانه استفاده کنید.

قیمت ظروف بسته بندی خشکبار

قیمت ظروف بسته بندی خشکبار با توجه به جنس و سایز ظرف میتواند متغیر میباشد اما پیشرو صنایع موفقی به دلیل تولید و عرضه مستقیم ظروف بسته بندی خشکبار و حذف واسطه در این میان، دارای قیمت مناسبی میباشد. برای اطلاع از آخرین قیمت ظروف بسته بندی خشکبار با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

شماره تماس مجموعه پیشرو صنایع موفقی : 09198467285 ، 09190919661 ، 02165735215 ، 02165735214

ظروف قنادی

ظروف بسته بندی قنادی مناسب برای سرو و نگهداری انواع نان،شیرینی، کیک، مواد اولیه قنادی و … میباشد که توسط پیشرو صنایع موفقی تولید میشود. طراحی ساده و کاربردی این ظرف باعث شده تا استفاده از این ظرف در اکثر قنادی ها به شکلی مرسوم در بیاید. در صورت نیاز به ظرف بسته بندی قنادی می توانید از این ظرف یکبار مصرف تولید شده توسط کارخانه یکبار مصرف پیشرو صنایع موفقی استفاده کنید.

تولیدکننده انواع ظروف بسته بندی میوه و سبزیجات

شرکت پیشرو صنایع موفقی، تولید کننده تخصصی ظروف بسته بندی به خصوص میوه و سبزیجات با کیفیت عالی و استانداردهای بین المللی است. ما با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و فناوری پیشرفته، ظروفی را تولید می‌کنیم که سبب حفظ طعم و تازگی میوه و سبزیجات شما میشود.

ظروفی برای سرو چندین نوع خوراکی

با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید ظروف بسته بندی، پیشرو صنایع موفقی فعالیت خود را در حوزه تولید ظروف چند قسمتی آغاز کرده است. از این رو مفتخریم که محصولات با کیفیت و استانداردی را با نام تجاری معتبر خود به بازار عرضه کنیم.

ظروف بسته بندی چند قسمتی مجموعه پیشرو صنایع موفقی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و نوین، طراحی منحصر به فرد و قدرت ایمنی بالا، مناسب برای صنایع مختلف میباشند.

تولید کننده ظروف تخم مرغ، پروتئین و لبنیات

مجموعه پیشرو صنایع موفقی، تولید کننده انواع ظروف بسته‌ بندی پروتئین، تخم مرغ و لبنیات با کیفیت بالا و استاندارد های بهداشتی کشورمان است. ما با بهره‌گیری از تکنولوژی‌ های روز و کادر مجرب و متخصص، ظروفی مطابق با نیازهای مشتریان تولید می‌کنیم.

با انتخاب محصولات شرکت پیشرو صنایع موفقی برای بسته‌بندی پروتئین، تخم مرغ و لبنیات، مطمئن باشید که محصولات شما در بهترین شرایط نگهداری خواهند شد و بهترین نتیجه ممکن را ارائه خواهند داد.

ظروف بسته بندی کافه بستنی

ظروف بسته بندی کافه بستنی از جمله عوامل مهم در تاثیر بر فروش بستنی ها و آبمیوه ها در بستنی فروشی، کافه و… است. ظروف کافه بستنی تولید شده در کارخانه پیشرو صنایع موفقی کاملا بهداشتی بوده، همچنین از فاسد شدن محتوای داخل ظرف جلوگیری میکند.

ظروف بسته بندی پیشرو صنایع موفقی

کارخانه ظروف یکبار مصرف پیشرو صنایع موفقی تولید کننده انواع ظروف یکبارمصرف در ایران می باشد یکی از محصولات تولید شده توسط این کارخانه ظروف بسته بندی یکبارمصرف می باشد. از این ظروف برای بسته بندی مواد غذایی در اماکن مختلفی اعم از رستوارن ها، کافی شاپ ها، هتل ها و … استفاده میشود.

مجموعه پیشرو صنایع موفقی از سال 1384 بنیان گذاری شده است و در تمام این سال ها همواره در تلاش بوده است تا با رعایت استاندارد های روز تولید و پروتوکل های بهداشتی، اقدام به تولید انواع ظروف یکبار مصرف، به خصوص ظروف بسته بندی با کیفیت کند.

ظروف یکبار مصرف تولید شده توسط این کارخانه همواره جزء بهترین محصولات یکبارمصرف موجود در بازار های ایران و کشور های عربی بوده است. ظروف بسته بندی یکبارمصرف یکی از آن دسته محصولاتی است که به شدت پرطرفدار است.

ظروف بسته بندی پلاستیکی شفاف

ظروف بسته بندی شفاف یکی از محصولاتی است که در کارخانه پیشرو صنایع موفقی تولید و روانه بازار میشوند. ظروف بسته بندی شفاف پلاستیکی دارای انواع مختلفی میباشد که همواره مورد استقبال مشتریان عزیز قرار میگیرد. تمامی ظروف بسته بندی پلاستیکی دارای نشان سیب سلامت و گواهی سازمان ملی استاندارد میباشند که نتیجه تولید و عرضه بهداشتی این محصولات در این مجموعه است. 

ظروف بسته بندی چیست ؟

به صورت کلی هر ظرف نگهداری و سرو مواد غذایی را ظروف بسته بندی میگویند. اگر شما صاحب یک لبنیاتی هستید برای بسته بندی محصولات خود نیاز به ظروف بسته بندی دارید. یا اگر صاحب یک رستوران هستید برای بسته بندی و ارسال غذا های خود، نیاز به ظروف بسته بندی دارید.

در دهه های قبل مثلا برای خرید یک کیلو شیر باید یک ظرف با خود به نزد فروشنده میبردید. یا فروشنده در بطری های شیشه ای به شما شیر میفروخت یا برای خرید یک پرس غذا باید با خود قابلمه به همراه می داشتید. بعد از ظهور تکنولوژی و پیشرفت در تولید ظروف یکبار مصرف، استفاده از ظروف بسته بندی یکبارمصرف نیز در بین مردم افزایش پیدا کرد. امروزه برای بسته بندی غذای یک رستوران از ظرف یکبارمصرف، برای بسته بندی پنیر و دیگر لبنیات از یکبار مصرف، برای سرو و بسته بندی چای و قهوه از لیوان یکبارمصرف و … استفاده میشود.

پس به صورت کلی هر ظرفی که برای بسته بندی و نگهداری مواد غذایی استفاده میشود را ظروف بسته بندی میگویند.

پیشرو صنایع موفقی تولید کننده انواع ظروف بسته بندی یکبارمصرف در ایران می باشد، همچنین شما مشتریان عزیز میتوانید به صفحه ظروف یکبار مصرف لاکچری رفته و دیگر محصولات لوکس کارخانه ظروف یکبار مصرف موفقی را مشاهده کنید.

مزایای ظروف بسته بندی

1. بهداشت و سلامت: ظروف بسته بندی یکبار مصرف به دلیل استفاده تنها یکبار  و جداگانه، بهداشت و سلامت مصرف کنندگان را تضمین می کنند. این امر می تواند در جلوگیری از انتقال بیماری ها و عفونت ها تأثیرگذار باشد.

2. سهولت استفاده: از آنجا که ظروف بسته بندی یکبار مصرف قبل از استفاده تمیز هستند و نیازی به شستشوی قبلی ندارند، استفاده از آنها بسیار ساده و سریع است. این امر می تواند زمان مصرفی را کاهش داده و به مصرف کنندگان کمک می کند که به راحتی از ظروف بسته بندی استفاده کنند.

5. سبک و قابل حمل: ظروف بسته بندی یکبار مصرف معمولاً سبک و قابل حمل هستند، که انتقال و نگهداری آنها را آسان می کند. این امر برای تجار و توزیع کنندگان بسیار مهم است و می تواند هزینه های حمل و نقل را کاهش دهد.

6. قابلیت بازیافت: بسیاری از ظروف بسته بندی یکبار مصرف امروزه از مواد بازیافتی تهیه می شوند. این به معنای کاهش استفاده از منابع طبیعی و حفظ محیط زیست است. بازیافت ظروف بسته بندی یکبار مصرف می تواند به کاهش آلودگی محیط زیست کمک کند.

4.6/5 - (14 امتیاز)