ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری

تصور کنید مهمانی بزرگ ترتیب داده اید و قرار است کلی کثیف کاری به بار آید. ظرف هایی که تیکه ها کیک و ژله رویشان باقی مانده، لیوان هایی که جای انگشت رویشان فراوان است و … شستن این همه ظرف قاعدتا کاری سخت و زمانبر خواهد بود. اما بعد چه راهکاری برای این مشکل میتوان ارائه کرد ؟ ظرف یکبار مصرف لوکس و لاکچری یکی از راه کارهاییست که میتوان برای رفع این مشکل ارائه داد.

خرید ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری

نمایش 1–16 از 33 نتیجه

پیشرو صنایع موفقی با سابقه تولید ظروف یکبارمصرف با کیفیت در کشور، دارنده گواهینامه های تولید بین المللی، توانسته است اعتماد بازار های ایران و کشورهای همسایه را جلب کند.

آدرس کارخانه

استان تهران، شهریار، باغستان، شهرک صنعتی باباسلمان، خ صنعت، انتهای بن بست احدی، سمت راست، پلاک 7

 

آدرس شو روم

استان تهران، شهریار، باغستان، شهرک صنعتی باباسلمان، خ صنعت، انتهای بن بست احدی، سمت راست، پلاک 7

 

قیمت ظروف یکبار مصرف لوکس

قیمت تمام محصولات یکبار مصرف تولید شده توسط پیشرو صنایع موفقی، به عوامل مختلفی از جمله قیمت مواد اولیه، هزینه حمل و نقل، هزینه تولید، هزینه کارگر و … بستگی دارد. از آنجایی که برخی از این مواد اولیه از کشور های خارجی وارد میشوند، خرید این محصولات به دلار انجام میشود و با توجه به تورم حاکم بر اقتصاد حال حاضر کشور، نمیتوان یک قیمت مشخصی را عنوان کرد. از همین رو درصورت نیاز به اطلاع از قیمت ظروف یکبارمصرف لاکچری و لوکس میتوانید با تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

همچنین برای خرید ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری از کارخانه صنایع پیشرو موفقی میتوانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و پس از مشاوره با کارشناسان ما اقدام به خریداری محصول کنید. ظروف یکبار مصرف لوکس خریداری شده توسط مشتری در کمترین زمان ممکن به آدرس محل مورد نظر ارسال خواهد شد. از آنجا که ظرف یکبار مصرف لاکچری به صورت مستقیم و بدون واسطه به صورت مستقیم به شما ارسال خواهد شد دارای قیمت مناسب و به صرفه تری میباشد.

شماره تماس مجموعه پیشرو صنایع موفقی : 09190919661 ، 09198467285 ، 02165735215 ،  02165735214

تولید کننده ظروف یکبار مصرف لوکس

پیشرو صنایع موفقی یکی از پیشگامان در عرصه تولید ظروف یکبارمصرف در ایران می باشد. این کارخانه یکبارمصرف سالهاست که توانسته خود را با شرایط و نیاز های روز بازار داخلی و کشور های همسایه وقف دهد. علاوه بر تولید ظروف یکبارمصرف معمولی، پیشرو صنایع موفقی تولید کننده ظروف یکبارمصرف لاکچری و لوکس نیز می باشد.
طراحی و کیفیت ظروف لوکس یکبارمصرف تولید شده توسط این کارخانه، باعث شده تا مردم و خریداران اعتماد کامل به محصولات این کارخانه داشته باشند. ظروف یکبارمصرف لوکس تولید شده توسط این مجموعه به دلیل دوام و کیفیت بالایی که دارد توانسته به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند. همچنین طراحی این ظروف به طوری است که هنگامی که درب محصول را قرار میدهید، هیچ چیزی از داخل ظرف به بیرون آن نمیریزد.

چیدمان-یکبار-مصرف-با-درب

سالیان سال است که صنعت پلاستیک به شدت پیشرف و رشد کرده است. امروزه تقریبا در هر جایی از دنیا میتوانید تکه هایی از پلاستیک را مشاهده کنید. موبایل، لپ، قهوه ساز، یخچال، تلوزیون و … از جمله وسایلی هستند که هر روز با آنها سرو کار دارید و در همه ی این وسایل پلاستیک به کار رفته است.
با افزایش پیشرفت در صنعت پلاستیک، ظروف یکبار مصرف پلاستیکی نیز جای خود را در بین مردم پیدا کردند. بعد از معرفی اولین سری از ظروف یکبار مصرف، استقبال مردم برای استفاده از آنها بینظیر بود. میتوان حدس زد که چرا مردم از این محصول جدید صنعت پلاستیک استقابل کردند. ارزان بودن، سبک بودن و یکبار مصرف بودن. دیگر نیازی به شستن بشقاب ها و لیوان هایتان بعد از مهمانی نیستید.
در این سال ها ظروف یکبارمصرف در شکل ها و طرح و مدل های فراوانی ساخته و به بازار ارائه شد. لیوان یکبار مصرف، بشقاب یکبار مصرف، پیش دستی یکبار مصرف، دیس یکبارمصرف، حتی ظرف سس خوری یکبارمصرف و … از جمله محصولات ساخته شده در این صنعت می باشد. همچنین تمام این محصولات معمولا در سایز های مختلفی تولید میشوند.
حتما شما هم برای یکبار هم که شده از این ظروف یکبارمصرف استفاده کرده اید. شاید اگر مهمان رودربایسی داری داشته باشید ترجیح میدید ست چینی یکپارچتان را برای سرو غذا استفاده کنید. تولید کنندگان یکبارمصرف وقتی که دیدند همچین کاستی در طراحی محصولاتشان دارند، شروع به ساخت ظروف یکبارمصرف لوکس یا ظروف یکبارمصرف لاکچری کردند.

انواع ظروف یکبار مصرف لوکس

شاید شما هم دیده باشید وقتی از یک رستوران در شمال شهر تهران، سالاد سزار برای منزل سفارش میدهید، از ظروف پلاستیکی برای سرو استفاده میکنند. اما این ظروف پلاستیکی یک تفاوت فاحشی با باقی ظروف یکبارمصرف دارد. آنهم زبان طراحی ظرف است. ظرف یکبارمصرف سالاد سزار معمولا در دسته ظروف یکبارمصرف لاکچری قرار میگیرد.
از دیگر ظروفی که میتوان در دسته ظروف یکبارمصرف لوکس قرارشان دهیم، میتوان به دیس، ظرف یکبارمصرف ژله ای، ظرف غذا چند خانه، ظرف نفیس مربع و … اشاره کرد.

ظرف یکبار مصرف لوکس الماس سه خانه

ظرف یکبارمصرف الماس سه خانه، ظرفیست که هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ طراحی میتوان به جرعت گفت جزء بهترین ها می باشد. کیفیت بالا و طراحی زیبا این ظرف حس لاکچری بودن را به شما میدهد. از همین رو میتوانیم این ظرف را در دسته ظروف یکبارمصرف لوکس قرار دهیم. شما میتوانید سه نوع مواد غذایی را در این ظرف قرار دهید و با خیال راحت درب آن را ببنید و آنرا روی صندلی ماشینتان رها کنید تا به مقصد برسید.

کاربرد ظروف یکبار مصرف لوکس

شما میتوانید از این ظروف حتی به جای ظروف یکبارمصرف معمولی نیز استفاده کنید. از ظروف یکبارمصرف لاکچری در کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل ها، ادارات دولتی، مراسمات ختم و عروسی، جشن تولید ها و … استفاده میکنند. راحتی استفاده از ظروف یکبارمصرف و بی دردسر بودن آن به یک گزینه کاملا مناسب برای استفاده در اماکن عمومی بدل شده است. شما به راحتی میتوانید بعد از اینکه تمام مهمان هایتان رفتند، تمام این ظروف را داخل یک کیسه زباله قرار دهید و در سطل آشغال رها کنید.

تمام محصولات زیر موجود میباشند، برای خرید با ما تماس بگیرید

مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف لوکس

زیبایی در طراحی، انعطاف بالا، مقاوم در برابر دما، قابل بازیافت و … از جمله مزایای برتر ظروف یکبار مصرف لوکس می باشد. همینطور این محصولات گزینه بسیار مناسبی برای برگذاری مهمانی هایتان می باشد. شما میتوانید برای مهمانی و جشن هایتان از ظروف یکبارمصرف لوکس کارخانه پیشرو صنایع موفقی استفاده کنید.

ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری تولید شده در مجموعه پیشرو صنایع موفقی دارای نشان سازمان ملی استاندارد و سیب سلامت میباشند که ثمره زحمات کارکنان این کارخانه در امر تولید و عرضه بهداشتی این ظروف میباشد.

اگر مهمانی خاص و ویژه ای دارید و یا دارنده مراکز تفریحی و گردشگری هستید ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری در امر پذیرایی و سرو انواع غذا ها و خوراکی ها کمک زیادی میتواند به میزبان مراسم کند.

همچنین ظروف یکبار مصرف لوکس تولید شده در پیشرو صنایع موفقی به دلیل عدم واکنش با مواد غذایی داغ هیچ آسیبی به سلامتی انسان وارد نمیکند.

ظروف یکبار مصرف فانتزی

چند سالی می باشد که ظروف یکبارمصرف لوکس یا فانتزی به یکی از پرفروش ترین محصولات صنعت یکبارمصرف بدل شده است. استفاده از این ظروف در مراسمات، رستوران ها، کافه شاپ ها و دیگر اماکن با کلاس شدت گرفته است. به طوری که حتما شما هم برای یکبار هم که شده از این ظروف استفاده کرده اید. شما میتوانید به راحتی لیست قیمت ظروف یکبارمصرف لوکس ساخته شده توسط پیشرو صنایع موفقی را از طریق واتساپ یا تلفن های تماس بدست آورید.

همچنین اگر شما مشتریان عزیز نیاز به مشاهده دیگر ظروف علاقه مند هستید میتوانید به صفحه ظروف بسته بندی مراجعه کنید.

4.5/5 - (20 امتیاز)